Moje ulubione kanały na YouTube


Bardzo dawno mnie tutaj nie było, ale miałam teraz dużo spraw do załatwienia- większości związanych z uczelnią. Studenci zrozumieją, sesja i te sprawy. Ale dziś przychodzę do was z wpisem, w którym pokaże wam moje ulubione kanały na YouTube. Nie jest ich jakoś strasznie dużo, ale te, które wam zaprezentuje skradły moje serce. Z wyczekiwaniem czekam na kolejne odcinki i pewnie jak każdy oddany widz, jest mi żal, że pojawiają się tak rzadko :)

ssarusska


To zdecydowanie mój ostatni ulubieniec, filmiki pojawiają się bardzo często i bardzo się z tego cieszę. Sara opowiada na swoim kanale o życiu w Stanach Zjednoczonych, dzięki temu możemy posłuchać jak naprawdę wygląda tam szkoła, studia i co znajdziemy w sklepach. Naprawdę fajnie jest dowiedzieć się czegoś z pierwszej ręki, od kogoś kto rzeczywiście tam mieszka. To głównie ta tematyka przyciągnęła mnie do kanału, ale znajdziemy tutaj również filmiki związane z treningami i ze zdrowym odżywianiem. Bardzo serdecznie polecam!

viva-a-viva


To kanał, na którym filmiki głownie związane są z urodą i modą, ale też pojawiają się bardzo ciekawe vlogi z podróży. Znajdziemy tu wiele inspirujących filmików, w których znajdziemy wiele pomysłów na makijaże czy przydatnych tipów jak o siebie dbać. Karolina również publikuje dosyć często oraz ma na swoim koncie wiele filmików, które naprawdę przykuwają oko. Uwielbiam ją oglądać, bo emanuje wspaniałą energią i bardzo pozytywnym nastawieniem do życia. Sprawdźcie ten kanał, na pewno nie pożałujecie!

JustinsGlance


To kanał, który urzekł od pierwszego filmiku. Ania jest niesamowicie zorganizowaną osobą i dzieli się z nami swoimi pomysłami, jak dobrze to robić. Znajdziemy tutaj wiele inspiracji dotyczących porządkowania i organizacji naszych rzeczy. W tematykę kanału wplata się również minimalizm, który jest bliski mojemu sercu. 

Mówiąc inaczej


To kanał, który towarzyszył mi przed maturą ustną z języka polskiego. Słuchałam go wykonując inne czynności czy obowiązki domowe i zawsze coś z tego udało mi się przyswoić i zapamiętać. Nie wyobrażałam sobie, że o języku polskim można opowiadać w sposób tak ciekawy, jak robi to Paulina. Z jej filmów można dowiedzieć się naprawdę dużo wartościowych rzeczy. Jeżeli jesteście ciekawi jak brzmi młodzieżowe słowu roku 2017 to koniecznie sprawdźcie ten film i kanał!

A wy lubicie oglądać filmy na YouTube czy uważacie to za stratę czasu? Dajcie znać, czy macie jakieś ulubione kanały :)

Komentarze

  1. Oprócz ostatniej, oglądam wszystkie . Są bardzo inspirujące i kocham ich filmiki :D
    Super post !
    Pozdrawiam 🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
  2. MÓJ ULUBIONY to zdecydowanie ŚWIAT GOSI. Ona jest po prostu super babką z niesamowitym dystansem do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś sprawdzę ten kanał, dziękuje za polecenie! :)

      Usuń
  3. Kojarzę kilka z tych kanałów, ale żadnego nie oglądam ;) Moje ulubione to Berry Malinowska i deaddsouls.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) nie znam żadnego z tych kanałów, ale na pewno to nadrobię bo widzę że warto :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te kanały :D
    Kiedyś bardzo często oglądałam filmiki na yt, aktualnie nie mam kompletnie na to czasu, liczę, że wakacje umożliwią mi nadrobienie zaległości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc inaczej bardzo pomogła mi przed maturą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Sarę chociaż dawno jej nie oglądałam *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kanał Pauliny! Tylko ją oglądam z Twojej listy.
    Muszę sie chyba zainteresować pozostałymi! ;)
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiała oglądać ssaruske!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej z wszystkich lubię Sarę, inne jakoś mi nie podchodzą

    OdpowiedzUsuń
  11. Kanał Sary kiedyś oglądałam dosyć regularnie, teraz wpadam ta, od czasu do czasu. Za to bardzo lubię oglądać Glam Paulę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Viva a viva oglądam od niedawna, ale bardzo lubię ten kanał :) Chętnie oglądam też świat Gosi a także True Beauty is internal i ogólnie jakieś poszczególne filmiki z różnych kanałów jeżeli chodzi o damskie sprawy :) ostatnio wałkuję Mietczyńskiego który prowadzi "Ni mam pojęcia co robię" "Masochistę" i "Lektury" - koniecznie zobacz! :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam jakos zaczelam miec dystans do youtuba. W wiekszosci przypadkow to zwykle reklamowanie roznych pierdół. Jestem jednak wierna daily vlogom Gonciarza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już jakiś czas temu ograniczyłam oglądanie kanałów na YouTube. Czasem wpadnę i obejrzę vloga na Łączy nas piłka albo jakiś przypadkowy filmik, ale zdecydowanie częściej przesiaduję na netflixie. Wszystkie te wymienione przez Ciebie znam i chyba nawet subskrybuję :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś trafiłam tylko na ten ostatni kanał ale jakoś nie oglądam dalej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wymienionych przezi Ciebie znam Sarusskę oraz Mówiąc Inaczej :D Ja uwielbiam powerpinkux, polecam zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog, jeszcze tu zajrzę :)

    https://mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz