Co warto zobaczyć? 3 genialne filmy, które poprawią Ci humor




Każdemu z nas zdarzy się raz na jakiś czas obejrzeć film, który wzbudzi w nas wielkie emocje i sprawi, że spojrzymy na niektóre rzeczy zupełnie inaczej. Dzisiaj mam dla Was 3 filmy, które bardzo mi się spodobały, co nie jest zbyt częstym zjawiskiem (zdecydowanie jestem fanką seriali, ale o tym kiedy indziej :D) Jeżeli szukacie czegoś dobrego na wieczór to zapraszam do lektury!

1. Obdarowani (Gifted)

Film opowiada historię niezwykle uzdolnionej dziewczynki, nazwanej genialnym dzieckiem. Osobiście jestem oczarowana postacią Mary, a raczej grą aktorską Mckenna Grace. Film należy raczej do tych przyjemnych i lekkich, ale każdy może coś z niego wyciągnąć. Ludzie gonią za karierą, zapominają co tak naprawdę się w życiu liczy.


2. Cudowny chłopak (Wonder)

Czy jest ktoś, kto nie słyszał ostatnio o tym filmie? Uwierzcie mi, zdecydowanie jest wart tego całego szumu wokół niego. Piękna i wzruszająca historia, dzięki której uświadomiłam sobie jak okrutny jest świat w dzisiejszych czasach. Chłopiec od urodzenia ma zdeformowaną twarz. Przez jakiś czas uczy się w domu, ale rodzice postanawiają zapisać go do szkoły, aby złapał jakiś kontakt z rówieśnikami. Jest to dla niego bardzo nieprzyjemne i stresujące, jednak wszystko dobrze się kończy. Smuci mnie fakt, że w normalnym życiu taka sytuacja zakończyłaby się zupełnie inaczej. Dzieci nie zdają sobie sprawy, jak mocno krzywdzą inne osoby swoim zachowaniem.


3. Przełęcz ocalonych (Hacksaw Ridge)

Kolejny bardzo dobry film, tym razem o tematyce wojennej. Oglądając ten film miałam wrażenie, że przecież to czego dokonał Desmond Doss byłoby niemożliwe, a jednak stało się. Bardzo wciągający i trzymający w napięciu film. Oglądając go, warto pomyśleć ile razy mówiło się "Nie dam rady". Ludzie często na samym początku, bez podjęcia próby stwierdzają, że to się na pewno nie uda. Lepiej zacząć coś robić, niż podcinać sobie skrzydła niepotrzebnym gdybaniem.


Dajcie znać, czy któraś z moich propozycji jest Wam znana. Mamy już wiosnę, więc zapewne większość z was wypoczywa na świeżym powietrzu, jednak jeżeli znaleźlibyście czas na obejrzenie filmu- podzielcie się wrażeniami. Chętnie poznam również wasze propozycje, piszcie!

Komentarze

  1. Obserwacja za obserwacje? http://oliwiatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bardzo ciekawe te filmy fajnie że o nich napisałaś pozdrawiam. Zapraszam do mnie:http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio miałam iść na 'Cudownego chłopca', ale jak zwykle plany się zmieniły, ale na pewno kiedyś obejrzę polecane przez Ciebie filmy! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ,,Obdarowani" i ,,Cudowny Chłopak" i są super!

    http://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych filmów, więc muszę je sobie dodać na listę pozycji do obejrzenia :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę obejrzeć drugi film, ale na obecną chwilę nigdzie nie mogę go znaleźć ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam żadnego, ale ten drugi film widziałam że niedawno był w kinach i ludzie bardzo sobie chwalili:) Ja od siebie polecam film Pokój.
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuły oczywiście znam, ale nie obejrzałam jeszcze żadnego z podanych filmów :) mam tyle zaległości, ja nie wiem kiedy zdążę obejrzeć wszystko co bym chciała martwię się że może nie starczyć mi na to życia :) oczywiście obejrzę te filmy, bo oglądam nałogowo ale w swojej kolejności :D jak to każdy kinomaniak :D wspaniały wpis, ja o filmach to mogłabym czytać i czytać :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd przyznać ale o żadnym z tych filmów nie słyszałam 😕
    Nawet o ,,cudownym chłopaku ``
    Utknelam na canal + przy ,,Kruku''☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę Wonder, a trzeci film jedynie z tytuły. Faktycznie ciężko uwierzyć w to, by żołnież szedł na pole bitwy bez broni. Z chęcią obejrzę w wolnej Gifted, bo dawno nie oglądałam żadnych ciekawych filmów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tych pozycji oglądałam Cudownego Chłopaka :) Pamietam, ze trafiłam na ten film przez przypadek, ale obejrzałam do końca bo był...dziwny, a przez to bardzo wciągający i ciekawy :) Fajny post, pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam zarówno Przełęcz Ocalonych jak i Cudowny chłopak i oba te filmy są genialne <3
    Obdarowani też zamierzam obejrzeć :)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chyba jakaś zacofana bo nie słyszałam o "cudownym chłopaku"- ale chyba najchętniej bym go obejrzała z wyżej wymienionych :)
    Obserwuję (SF Bemove) i życzę miłego wieczoru :)

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli klikniesz w reklamę ;) Jeśli nie, to też się nie pogniewam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie oglądnac ten drugi film :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam "Przełęcz ocalonych" lecz nie jest to gatunek filmu, który lubię ;) Oglądałam go w szkole i szczerze nie chciałabym go więcej oglądać!

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z powyższych filmów obejrzałam ,,Przełęcz ocalonych''. Byłam na nim w kinie z klasą i nie żałuję! Mimo,że film jest wojenny to jest bardzo przyjemny:)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownego chłopaka widziałam! Świetny film! :D O przełęczy ocalałych właśnie mi przypomniałaś, bo chciałam go zobaczyć, a kompletnie o nim zapomniałam! :O

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oprócz 3, wszystkie oglądałam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Tę filmy są absolutnie fenomenalne!
    Zapraszam serdecznie do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z nich - muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne propozycje, napewno obejrzę te filmy. Obserwuje i zapraszam do mnie Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś ominęłam te filmy i jeszcze żadnego nie oglądałam z tej listy

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam ,,Cudowny chłopak" dla mnie też bomba :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za wpis, warto przypomnieć sobie kilka dobrych filmów

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcialam obejrzeć film ,,Cudowny chłopak'' był nawet w kinie, ale się spóźniłam Xd
    Ten film podobno jest super
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny chłopak to genialny film. I naprawdę można się wzruszyć!

    YouTube

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz