Seriale, które naprawdę warto obejrzeć

laptop, serial, seriale, netflix

Seriale to według mnie najlepszy sposób, aby się nieco zrelaksować po ciężkim dniu. Rzadko oglądam filmy, ale seriali sobie nie odmawiam. Nigdy nie mam problemu co obejrzeć, bo zawsze znajdzie się jakiś niedokończony serial, na który mam w danym momencie ochotę. Obejrzałam ich już naprawdę dużo, a w tym momencie oglądam kilka naraz. Czasem zdarza się, że nie mogę się od jednego oderwać, ale to tylko i wyłącznie jeżeli jest naprawdę dobry i wciągnie mnie bez końca. Tak było w przypadku tej czwórki. Przygotowałam seriale znacznie różniące się tematyką, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Ich kolejność jest losowa, nie potrafiłabym powiedzieć, który z nich podobał mi się najbardziej. Jeżeli jesteście ciekawi jaki serial warto obejrzeć, to zapraszam do lektury!


Gra o tron

Chyba nie ma osoby, która nie kojarzy tego tytułu. To serial na podstawie książki, który zdaje się zawładnął całym światem. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Musze się przyznać, że wciągnęłam się na tyle mocno, że zarwałam kilka nocy, aby być na bieżąco. Ale po maturze, człowieka pragnącego odpoczynku obowiązują inne zasady. Gra o tron to serial fantasy opowiadający historie rodzin szlacheckich, które walczą o władze. Opowieść pełna intryg, trzymająca w napięciu aż do samego końca. Nie mogę się doczekać 8 sezonu, który niestety nie wyjdzie tak prędko. Jeżeli do tej pory zastanawialiście się, czy warto go obejrzeć- ja zdecydowanie polecam!


The good doctor

To nowy serial medyczny, który mogliśmy zauważyć w naszej polskiej telewizji. Jestem w nim zakochana od pierwszego wejrzenia. Z trudem wyczekuje kolejnego sezonu. Sama historia bohaterów wydaje nie się ogrywać większej roli, choć jest ciekawie. Moim zdaniem całą robotę robią ciekawe przypadki medyczne oraz wyjątkowy dr. Murphy (Freddie Highmore gra tu niesamowicie), który ma autyzm i zazwyczaj jest tym, który wpada na genialny sposób leczenia. Musi mierzyć się z nierównym traktowaniem, wynikającym z jego choroby, ale to pomaga mu się uczyć życia w społeczeństwie. Jeżeli lubicie seriale o tematyce medycznej to naprawdę warto przyjrzeć mu się bliżej.


Orange is the new black

Ten serial pozwoli nam przenieść się za kratki żeńskiego więzienia w Litchfield. Głowna bohaterka Piper poddaje się dobrowolnej karze 15 miesięcy pozbawienia wolności i zamienia wygodne życie u boku narzeczonego na pomarańczowy, więzienny uniform. Już pierwszego dnia wpada w tarapaty i podpada więziennej kucharce, która w ramach zemsty odmawia wydawania posiłków Piper. Nasza bohaterka musi radzić sobie z każdą sytuacją i całkowicie zmienić podejście i sposób bycia. Serial jest naprawdę prześmieszny, bardzo poprawia mi humor w gorsze dni. Można się przy nim wyluzować i dobrze spędzić wolny czas. 



W Garniturach (Suits)

To serial prawniczy, który przedstawia prace prawników jako przyjemną i nieco zbyt idealną. Głowni bohaterzy chodzą w drogich ubraniach, a klienci sami pchają się pod ich drzwi. Firma Jessicki Perason to stojąca w samym centrum Nowego Jorku budowla, która zatrudnia prawników tylko i wyłącznie po Harvardzie. Co stanie się kiedy zgłosi się do nich młody, ambitny i piekielnie inteligenty Mike Ross? Przekonaj się sam! Dużym plusem tego serialu jest świetna gra aktorska wszystkich postaci. Jeżeli lubisz trudne sprawy, które wydaja się nie do rozwiązania- będziesz pod wrażeniem co potrafią wymyślić prawnicy z naszego serialu. 



Seriale to naprawdę dobry pomysł na spędzanie wolnego czasu. Większość z nich trwa krócej niż film, co pozwoli nam na oglądanie ich w drodze do pracy czy wieczorem, kiedy nie mamy zbyt dużo czasu. Znaliście już te pozycje? A może macie coś do polecenia :)?

Jeżeli jednak wolicie oglądać filmy to sprawdźcie mój wpis Co warto zobaczyć? 3 genialne filmy, które poprawią Ci humor.

Komentarze

  1. Fajny wpis ;) Gra o tron to perełka :) Teraz oglądam sobie wikingów i też nieźle się wciągnęłam :) Ale chyba przekonałaś mnie do orange is the new black :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiegoś fajnego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super film lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiscie goraco polecam Amerykanska wersje filmu "the office". Tak btw gdzie mozna znalezc odcinki gry o tron?
    btw co powiedzialabys na wspolna obserwacje? daj znac u mnie, cieplutko pozdrawiam:)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że w Orange is a new Black bohaterka nie poddaje się karze dobrowolnie. Została skazana za przemyt(?) sprzed kilkunastu lat.

    A jeśli chodzi o The Suits, to teraz pewnie oglądalność tego serialu skoczyła o 1000%, bo wszyscy chcą sobie pooglądać nową księżnę Sussex :D Z tego, co pamiętam, to najfajniejszą i najbardziej humorystyczną postacią w tym serialu była asystentka tego "mentora" Mike'a.

    Z seriali oglądałam jeszcze kiedyś The Newsroom - ciekawie pokazali obraz mediów "od środka" i próbę walki o przekazywanie rzetelnych wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doszło do procesu. Zostały jej przedstawione zarzuty i poszła na ugodę. Dobrowolnie poddała się karze w więzieniu, aby dostać jak najmniejszy wyrok :)

      Ciekawe to The Neesroom, czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Dziękuje za polecenie!

      Usuń
  6. Kocham Netflixa! :D Ostatnio wciągnęłam się w serial The Crown, który polecam :) A Orange is the new black jest moim ukochanym serialem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Crown czeka w kolejce, dużo o nim słyszałam :)

      Usuń
  7. już nie pamiętam kiedy serial oglądałam. Chętnie bym zobaczyła Wgarniturach

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis i na pewno którąś z propozycji sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej listy dopisałabym jeszcze "Orphan Black", "Stranger Things" i "Narcos" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Orange is the new black uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie seriale znam, ale oglądałam tylko SUITS. i muszę nadrobić, bo utknęłam gdzieś hmm na 6 sezonie. ja od siebie polecam "stranger things" i "dark" .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam żadnego :) Polecam Riverdale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o wszystkich serialach, za to nie widziałam żadnego, koniecznie musze to nadrobić :) wszyscy je polecają :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Grę o tron oglądałam dwa lata temu w wakacje, potem jakoś mnie nie wciągało i porzuciłam ten serial! Tak samo z Orange is the new black, aktualnie jestem na 4 sezonie. Co ja mogę Ci polecić z netflixa? Przede wszystkim Sherlocka, The 100, Orphan Black, Black Mirror ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, tylko jakieś pojedyncze odcinki Gry o Tron i The Good Doctor. Aktualnie oglądam remake Dynastii i przyznam, że to bardzo fajny serial.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego z tych seriali, ja lubię Gossip Girl i Czarodzieje z Waverly Place :) Zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing blog, dear.
    I follow you, I hope you follow me back :)
    http://vivereromance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Orange is the new black to perełka! Chociaż szczerze przyznam, że jakoś nie mogę zebrać się żeby dokończyć 6 sezon, jakoś mi nie leży... Bardzo zaciekawiłaś mnie tym serialem The good doctor trochę z opisu przypomina Housa którego ubóstwiam, z chęcią oglądnę też w garniturach! A jeśli lubisz krótkie serialiki to polecam bardzo ,,Trinkets" i ,,Ty"
    Pozdrawiam cieplutko!!

    polishines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz